http://img522.imageshack.us/img522/6240/33414572.png

poniedziałek, 24 stycznia 2011

Wiosna tuż tuż!

Witajcie pandy. Co u was słychać? U mnie kiepsko cały czas jestem chora ale za to mam jeden miesiąc ferii, no i pojadę do sanatorium. Na panfu wiosna już tuż tuż!! Pamiętacie moją wczorajszą opowieść. O godzinie 7:30 (rano) świeciło słonko. Na oficjalnym blogu Maxa i Elli piszą, że  wiosna na panfu to już kwestia kilku dni! A na naszym blogu nowości. Zachęcam do głosowania w sondzie na blogu. Już od niedawna znajduje się ramka pt: Toplista, oraz Poleć mój blog i wasze ulubione Polecam. Jeśli mam polecić wasz blog napiszcie do mnie na gg i podajcie taki obrazek jak mój. Jeżeli jednak nie posiadacie obrazka ja chętnie wam go wykonam wystarczy tylko napisać na:
GG 32888764. No, dziś na panfu też słonecznie, cieszcie się tymi chwilami bo pogoda w każdej chwili może sie zmienić! Do zobaczenia pandy!
PS. Jeśli chcecie wiedzieć jak zrobić pande z deską na programie Piant, Gimp, Photoflitre zaglosujcie w sondzie!

1 komentarz: