http://img522.imageshack.us/img522/6240/33414572.png

wtorek, 25 stycznia 2011

Niemajuż śniegu, nowe meble i ubranka

Hej, hej, hej!! Co u was słychać kochane pandy? Jak w szkole? Lub jak ostatni tydzień ferii..? Ja jeszcze ferii nie mam bo dopiero od przyszłego poniedziałku.. ale i tak jestem w domku! Wczoraj pisałam że  ostatnimi dniami była piękna pogoda! Tak jak dziś. Gdy obudziłam się rano, zobaczyłam że w moim panfowym ogródku, dotychczas przykrytym śniegiem, przebijają się pierwsze kwiatki! O.o i niema śniegu! To znaczy że Pani Zima pakuje swe opłatki śniegu i wróci dopiero za rok! A na jej miejsce wpadnie... Wiosna! A zaraz za nią LATO! A to oznacza WAKACJE. Nie mogę się doczekać gdy zwiedzę centrale Panfu w Berlinie !!!
Ale wróćmy do naszej gry, na Panfu pojawiły się nowe mebelki! Niestety nie mam zdjęcia :'(  Dużo pand prosi mnie abym pokazała  jak robi się pandę z deską na Paincie. Jeśli w sondzie nie wygra Grafika, może napisze tom jedną instrukcje, lecz jeśli Grafika wygra będą się pojawiać instrukcje.  To chyba na tyle kochane pandy Papatki! Pozdrawia panda!


PS. Na blogu Maxa i Elli, pisze że w tym tygodniu będzie dzień zp! Bardzo się z tego powodu cieszę!  A wy? Napiszcie w komciach!
PS2. Już za niedługo pojawi się nowy konkurs  ( graficzny) Wiedz zachęcam do oglądania bloga pandy Pomocnik_na_panfu, może wam się przydać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz