http://img522.imageshack.us/img522/6240/33414572.png

wtorek, 18 stycznia 2011

Pokuj Paula, Nowe meble

Witam was gorąco kochane pandy! Jak tam w szkole? Jakieś 4,5,6 a może 2 lub 1..?
Nie no najsłabsza ocena jak na was to 4 no góra -4. :D 
Ja niestety nie mam żadnej ocenki... Nadal mam Anginę... Przepraszam że wczoraj nie napisałam ale ostatnio mam problemy z internetem. Dziś na panfu nowości!
Na nowym tarasie  tajemnicze drzwi są już otwarte! Drzwi te prowadzą do pokoju małego Paula( minki Krucia) ;)!!! Kryje się tam raj dla każdej pandy.!! Pełno jest tam zabawek i.. 
a zresztą zobaczcie:


Oraz nowe meble, podobają się wam? 
Mi nie podoba się to że zrobione są ze skóry zwierząt, wiem że to jest tylko gra ale....
A nieważne.. A jak wam się podobają? 
A i na blogu pojawią się (możliwe) Zdjęcia Maxa i Elli oraz Centrali panfu, ponieważ jadę do Berlina w wakacje.. ;) To chyba tyle papatki!
Pozdrawia panda :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz