http://img522.imageshack.us/img522/6240/33414572.png

środa, 19 stycznia 2011

Troy na panfu, utrata klubowicza nowy klubowicz

Witam was. Dziś trochę nowości! Jak już pewnie domyślacie się po temacie,
na panfu czeka na nas Troy! Poczęstuje nas naleśnikami a raz na godzinę możemy 
rzucić  naleśnikiem w inną pandę oraz co jakiś czas wybucha wojna na naleśniki!
Troy jest świetnym kucharzem! Jego potrawy to.... Palce lizać!
Biegnijcie więc szybko i spróbujcie ich sami.!
 Oraz niestety mam złą wiadomość, ale też i dobrą!
Jak już napisałam w temacie, Utraciliśmy klubowicza! Jest nim Ewi9. Opuściła ona panfu. No trudno tak się zdarza. I wyrazy współczucia dla KaZ'a8, ponieważ utracił on swoją żonę. Też będę tęsknić za Ewi, w końcu to moja siostra! 
Ale mamy nowego klubowicza! A mianowcie: Tajemniczego Super.
Już niedługo będzie on dla was pisał. 
A teraz wybaczcie. Muszę lecieć do Troy'a po kolejne naleśniki papa! 
Pozdrawia panda:

2 komentarze:

  1. Ale do mnie coś w mieście mówiłaś że też jestem klubowiczem :P
    To ja malex

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj.. Jeszcze nie.. Mówiłam że jesteś prawie klubowiczem xD

    OdpowiedzUsuń