http://img522.imageshack.us/img522/6240/33414572.png

niedziela, 16 stycznia 2011

Pierwszy post! Witajcie

Witam was serdecznie. Z tej strony panda Toto.
Oto mój nowy blog na temat  naszej paczki najlepszych przyjaciół.
Blog ten jest poświęcony w połowie panfu a w połowie naszej paczce,która 
pokaże wam, że na panfu można spotkać pandy miłe dobre i wrażliwe.
Na blogu tym  będzie miał prawo pisać każdy klubowicz,lecz by zostać klubowiczem,
musisz wykazać się sprytem, musisz pokazać że jesteś dobra miłą i wychowaną pandą.
Oraz musisz mieć konto i znać się choć trochę o grze Panfu.pl 
Klubowiczami i moimi oddanymi przyjaciółmi są: KaZ8, mój szwagier, zawodowy blogger, uprzejmy i miły, Ewi9, moja siostra uprzejma miła sprytna i dobrze wychowana panda. Fineasz1993, mój przyjaciel, zawsze można na nim polegać (tak jak na wszytkich klubowiczach) jest  go wszędzie pełno i zawsze służy pomocą, Stars, miła dobra i skromna panda. Rudolfik123 miła dobra i wychowana panda można na nim polegać i zawsze służy pomocą.
Opisy każdego klubowicza znajdą się na blogu gdy dotrą do mnie xD
Oki to chyba na razie tyle. Wybaczcie mi ale muszę już kończyć, ciągle trzyma mnie choroba i muszę już kończyć ale mam nadzieję że inni blogowicze się wami zajmą
Papatki! Pozdrawiam panda:

1 komentarz: