http://img522.imageshack.us/img522/6240/33414572.png

czwartek, 27 stycznia 2011

Troy znowu się przemieszcza

Hej pandy, ostatnio mam małe problemy z komputerem, ale i tak jakoś sobie radzę żeby dla was napisać!  Wczoraj Troy prosił nas abyśmy do niego wrócili. Dziś gdy tylko wstałam, pościeliłam łóżko wskoczyłam w moje ciuszki i ruszyłam na stadion.
A wiecie co zobaczyłam! NIC! Troya nie było, ale zauważyłam  też naleśnikowe ślady takie jak wczoraj w mieście! A to może oznaczać tylko jedno! ktoś przeniósł budkę z naleśnikami! Poszłam więc za śladami i trafiłam przed zamek!Troy sam niwie co się dzieje! Jego budka się przemieszcza coraz bliżej zamku a wszystkie naleśniki znikają!
Ja już mam pierwszego podejrzanego! A wy? Dziś też dzień ZP i OP.
A jak nowości na blogu? Pojawiła się muzyka. Piosenki zostały ustalone wczoraj na zebraniu klubu. Nasza paczka będzie miała spotkania co tydzień o 17:00 w soboty na chacie blogowym! Oraz już 2 osoby z klubu znajdują się w Zasłużonych klubowiczach!
O.o Ja już muszę kończyć! Ale zapraszam was na chat blogowy! 
Pozdrawiam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz