http://img522.imageshack.us/img522/6240/33414572.png

piątek, 28 stycznia 2011

KONIEC PANFU Plotka czy Prawda?

Witam was pandy! Od rana zagławiam się jedną myślą! Czy koniec panfu to plotka czy prawda? Skąd mam taką myśl? Ohh.. A więc było to tak:
Rankiem jak zwykle poszłam ze swoimi zwierzątkami na spacer i przy okazji zobaczyć gdzie tym razem Troy zaparkował swoją naleśnikarnie. :D Gdy dotarłam do miasta, moje zwierzaczki  chciały odpocząć i razem usiedliśmy na ławce. Nagle  z Dżungli przybiegła moja przyjaciółka która opowiedziała mi tą historie. Na początku myślałam że to żarty,
więc razem z bolisiami i Pokopetsami ruszyliśmy dalej. Pod zamkiem także spotkałam koleżankę, która opowiedziała mi taką samą historię! Co do słowa. Przestraszyłam się, bo pod zamkiem pandy też znały tę historie. A więc i ja uwierzyłam. A pewnie wy też chcecie ją usłyszeć!
Przeżyj nowe przygody na Panfu!
Więc w przyszłych tygodniach na panfu przybędzie zły czarownik Evron! Mieszka on na oddalonej od panfu wyspie Bitterlandii. Ale jak przybędzie? 
To cała historia: Evron dowiedział się o Paulu i okazuje się że nadal krążą w nim złe moce. Zły czarownik będzie kusił ze swojej wyspy małego Krucia naleśnikiem. A po pewnym czasie Paul zniknie! Gdy Paul the kid da się zwabić, Evron wykorzysta jego moce. Panfu będzie coraz bardziej  zbliżać się  do Bitterladnii aż obydwie wyspy się zderzą. Krążą słuchy że to ostatnia misja panfu. Podczas zderzenia, nasze wyspy okrutnie się połączą. Miejmy nadzieję że nie zostaną razem na zawsze i nasze panfu będzie trwało jak najdłużej! Chyba że połączone wyspy staną się jednym wielkim Panfu! To by było nawet fajne prawda? A i dobrą wiadomością jest to że dziś dzień ZP I OP !! A ja dzis poszłam ostatni raz do szkoły przed feriami! od poniedziałku zaczynają się długo oczekiwane ferie! Niektórzy z was pewnie też zaczna ferie a niektórzy wezmą plecaki i pójdą do szkoły ;) Ups ja muszę kończyć. Ale zapraszam was na chat pod blogiem! 
Pozdrawiam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz