http://img522.imageshack.us/img522/6240/33414572.png

niedziela, 13 lutego 2011

Przeprosiny, Walentynki, zmiany na blogu, Level boster

Hejka pandy! Tutaj Toto. Przedstawiam się  bo mogliście mnie z kimś pomylić :D 
Przepraszam z całego serca że tak długo nie pisałam, lecz trwają przygotowania portalu 
w którym możecie grać w panfu chatować, spotykać się z przyjaciółmi, czytać bloga itp
Ale mam nadzieję że mnie zrozumiecie, naprawdę zależy mi na blogu...
A czy zauważyliście nowy nagłówek i tło? czy podobają wam się bardziej nisz poprzedni? A i dziś maszyna Level boster podnosi poziomy! Działa od niedawna, więc radze byście zalogowali się zaraz na panfu i powiększyli sobie LVL Pozdrawiam!
Teraz muszę lecieć po zakupy do jutrzejszej kolacji... UPS Za dużo już powiedziałam...
Proszę nie powiedzcie o tym.. Wiecie komu.. bo to ma być niespodzianka..
Papatki pandy
   
                                                                                                                                       Toto

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz